کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316349 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی بی‌ادعایی که شاید قاتل آیفون شود!

برخی گوشی‌های هوشمند خیلی بی‌سر و صدا می‌آیند و کم‌کم تبدیل به قاتل برندهای بزرگ و مشهور می‌شوند. حتی گاهی می‌توانند بازار یک گوشی خاص را از بین ببرند و بدون اینکه تبلیغات زیادی بکنند به شکل کاملا خزنده پیش بروند. نمونه‌ای از این گوشی‌ها Huawei است؛ برندی که خیلی بی‌سروصدا آمد و توانست جایگاه خاصی برای خود بسازد.

 
http://www.citna.ir/sites/default/files/354038_220.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا، اکنون کاربران زیادی در سراسر دنیا هستند که به جای سونی، سامسونگ و دیگر برندها به Huawei دلخوش کرده‌اند.

 

به گزارش فرهیختگان، در آخرین دستاورد این کمپانی هم مدلی به بازار عرضه شده که سازندگان آن را قاتل آیفون نامیده‌اند. قیمت پایین و استفاده از سخت‌افزار مناسب از عوامل محبوبیت این گوشی است.

 

P7 نمونه‌ای با ضخامت فوق‌العاده پایین است که از صفحه نمایش پنج اینچی استفاده می‌کند. 5/6 میلی‌متر اندازه‌ای است که P7 را در دسته گوشی‌های ظریف قرار می‌دهد. کیفیت صفحه نمایش هم به صورت فول اچ‌دی است و 124 گرم وزن دارد.

 

P7 حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد و از دو گیگابایت رم استفاده می‌کند. در حالی که هنوز گوشی‌هایی با رم یک گیگابایت پرطرفدار هستند، این دستگاه می‌تواند نمونه‌ای فوق‌العاده سریع باشد.

 

از نظر دوربین و کیفیت عکسبرداری و تصویربرداری هم این گوشی نمونه‌ای متفاوت است. دوربین پشت آن 13 مگاپیکسل است و از دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

 

دوربین جلویی علاوه‌بر ارتباطات ویدئویی وسیله مناسبی است برای عکس گرفتن از خود.
پردازنده این دستگاه از مدل چهارهسته‌ای Cotex A9 استفاده می‌کند و قدرتی معادل 8/1 گیگاهرتز دارد.

 

شاید از لحاظ قدرت کمی ضعیف باشد اما در برابر قیمت آن می‌تواند نمونه موفقی شمرده شود. باتری لیتیومی با قدرت 2500mAh نیز باتری خوبی برای این گوشی محسوب می‌شود. Huawei P7 از اندروید گوگل استفاده می‌کند و گوشی‌ای است که امکانات عجیب و غریبی مانند نمونه‌های جدید ندارد اما می‌تواند به گوشی‌ای محبوب تبدیل شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20729 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/02/31 تعداد مشاهده: 1975
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

A.B 1393/03/01 19:21
اقایون چرا نمیگید که اپل پشتیبانی خوبی تو محصولاتش داره تازه ایده اولیه گوش های تاچ از شرکت اپل بوده
گوشی های هوآوی باید با گوشی های که تو ایران ساخته میشه مقایسه کرد مثل جی ال ایکس و دیمو
آرمان 1393/03/01 15:03
طبق معمول دوستان برداشتشون از روی تعصبه .
کسی نگفته که ios بهتر از آندرویده و یا آیفون بهترین گوشی دنیاست !!! همشون خوبن از ویندوز فون گرفته تا ios و آندروید و حتی جاوا . اصلا بحث این مقاله اینا نیست . منظور به اینه که اگه قراره رقابت وجود داشته باشه در حیطه سیستم عامل میبایست در ابتدا هواوی رو با گوشی های همرده آندرویدی خودش مقایسه کرد نه با آیفون . یا بهتر اگه بخوام منظورمو برسونم در ابتدا رقیب آندرویدی هاست و در مرحله بعد میشه برابریشو با بقیه سیستم عاملها سنجید . اما اینکه کدوم سیستم عامل بهتره باید سوال رو اینطوری پرسید که کدوم سیستم عامل برای کی سازگارتره و از سلیقه و قیمت تا میزان شارژدهی و دو سیم بودن و ... انتخابهایی متفاوت هست و معمولا هیچکدوم بی نقص نیستن .
موفق باشید و متعصب نباشید .lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
علی جوادی 1393/03/01 11:20
آفرین به آقا مجتبی و علی آقا

ما وقتی یه چیزی می سازیم که شما رو شگفت زده می کنه به تولید همون چیز ادامه نمیدیم بلکه به چیزی فکر میکنیم که بتونیم شمارو بیشتر شگفت زده کنیم!
تیم کوک (اپل)

خنده دار ه...خلاقیت و شگفت زدگی رو تو چی دیدی؟
تو ظاهری تکراری از اولین محصول تا آخرین محصول؟
تو کپی برداری از آندروید و یک نمونه استفاده از آیکون تخت ویندوز فون و نوار نوتیفیکیشن آندروید و خیلی چیزای دیگه که اینجا نمیشه گفت و یک کتاب باید نوشت

تو خریدن کمپانیهای رو به ورشکستگی و خریدن نوآوریهای اون؟
تو تبلیغات دروغین محصول؟

یا در یک سیستم عاملی که باعث شده کاربر برده ی اون باشه و نتونه با گوشیهای دیگه تعامل داشته باشه؟

هر روز شاهد هستیم در کشور خودمون که جنسهای نه چندان مرغوب رو بواسطه قرعه کشی با قیمتی بیشتر از ارزششون به خورد مردم میدن و اپل هم در ایران همین روال کاری رو در نظر گرفته...برندی که نه نمایندگی در ایران داره نه بخش پشتیبانی...به همین دلیل با قیمتی فراتر از ارزش جهانی در ایران به فروش میرسه

طبق گزارشی که در خود سافت گذر هم منعکس شد اکثر کسانی که اپل میخرن فقط واسه نمایش اون سییب دهنی بوده و هست و بغیر از یک تماس که در ساده ترین گوشی هم امکانپذیر هست هیچ کارایی دیگه ای نداره

دوستی دارم که با اپل 5 اس یک گوشی دیگه هم داره و میگه از اپل واسه پز دادن استفاده میکنم و از این گوشی کار میکشم...البته بگم که پز دادن این گوشی فقط تو ایرانه و اونم زمانی بود که این گوشی خیلی گرون تر از بقیه برندها بود در صورتی که الان میبینیم قیمت این گوشی با بقیه پرچمداران برندهای دیگه یکی شده

در آخر بگم که بعضی ها از روی تعصب اپل رو شاخ کردن در صورتی که یارای مقابله با اکثر برندها رو نداره

با تشکر
ثبت بشه سافی جون
علی 1393/03/01 06:39
هوآوی آندرویدش افتضاحه و مسخره ترین ویرایش هارو انجام داده و حسابی خراب کاری کرده و حتی منوی درست و حسابی برای برنامه هاش نساخته.
1- دو سال پیش سر وایمکس پشت ایران رو خالی کرد و پول گرفت و کار نکرد و یهو تحریمو بهونه کرد و یه شبه زد زیر تعهداتش و رفت.
من ازین شرکت خائن به کشورمون هیچ وقت خرید نمیکنم و نمیزارم از سمت من حتی یک ریال هم سود کنه چون ضربه بسیار بدی به وایمکس ایران زد که هنوزم اختلالاتش پابرجاست.

2- قیمت گوشی های پرچم دار همه برندها در بیشتر دنیا تقریبا برابره فقط توی ایرانه که چون اپل نماینده رسمی نداره و وارد کننده ها شخضی هستن از تجمل گرایی مردم سوءاستفاده میکنن و قیمت اون رو 2-3 برابر میکنن و میفروشن اونم بدون گارانتی و خدمات. مردمم میخرن. من هیچ وقت آبفون یا آیپد از ایران نخواهم خرید که پول اضافه به افراد سودجو برسه.
ولی اکثر گوشی های دیگه که نماینده رسمی دارن به قیمت جهانی نزدیک تره.

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
سجاد 1393/03/01 01:10
ما وقتی یه چیزی می سازیم که شما رو شگفت زده می کنه به تولید همون چیز ادامه نمیدیم بلکه به چیزی فکر میکنیم که بتونیم شمارو بیشتر شگفت زده کنیم!
تیم کوک (اپل)
شاهین 1393/03/01 01:04
مثل اینکه بعضی از دوستان خیلی طرفدار آیفون هستن. البته باید گفت آیفون گوشی بدی نیست، ولی ارزش قیمت بالاش رو نداره، و مثل اینه که فقط "دوست بچه پولدارها"یی هست که میخوان پُز برند رو بِدن. مخصوصا با تحقیقات جدیدی که در رابطه با پایداری سیستمهای آندروید و آیفون منتشر شده.
نوکیا و ویندوزفون هم که عمرا نمیتونن وارد رقابت بشن، ولی گوشی هایی هستند که بنابر هر دلیلی با امکانات خوب و قیمت بسیار مناسب وارد بازار میشن، مثل همین گوشی های هواوی و همچنین OnePlus One.
سعید نوروزی 1393/03/01 00:26
هر کسی از یه دستگاهی خوشش میاد نباید بگیم اون گوشی بهتر از بقیه است هر کدوم نقاط قوتی دارن و یه نقاط ضعف گوش من هم یه نوکیا لومیاست 1520 هست ازش راضی حالا هزار بار بگن ایفون 5 اس یا ال جی فلکس تو برای اینکه بازم میرم سراغ ویندوز فون
morteza 1393/02/31 23:38
دنیای اپل خلاقانست ولی دنیای هوآوی کپی برداریه.اصلا قابل مقایسه نیستن با هم.لااقل میخای تبلیغ کنی با سامسونگ HTC یا LG مقایسه کن.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مجتبی 1393/02/31 23:15
اول از همه یه سوال کوچیک از جناب اقا یا خانم فروزنده:شما مدرک مهم و دلیل قانع کننده ای داری که همه برند ها از اپل و ایفونش کپی برداری کردند؟(اگه میخواید سامسونگ رو مثال بزنید که اون جریانی داره براتون میگم تازه این فقط یه برنده نه همشون)
میخواستم صبر کنم وقتی جواب دادی بهت بگم ولی میگم:برعکس همه اونچه که فکر میکنید استفاده از هوم اسکرین یا همون صفحه خانگی متعدد با سیستم عامل مائمو ویرایش اول شروع شد و چون پشتیبان این سیستم اینتل هستش و یه شرکت امریکاییه هرگز از اپل که شریک دیرینش هست(بیشتر محصولات اپل با پردازنده های اینتل ارائه میشن)شکایت نمیکنه حالا سامسونگ بد بخت این وسط گیر کرده و اپل زوزود ازش شکایت میکنه.
یه چیزی بگم تبلت خیلی قبل از ای پد اپل توسط لنوا و اچ پی تولید شده بود و چون اون موقع هنوز توان پردازشی به این حد نرسیده بود (این مورد رو بسیار مدیون اندروید هستیم چون جا برای پردازنده های قدرتمند تر رو باز کرد)با استقبال مواجه نشد.
اپل که تا قبل از ای او اس 6 اگه اشتباه نکنم چند وظیفه گی نداشت به نظرت چی رو میشه ازش کپی کرد حتی سیمبینی که در سال 2008 تولید شده بود چند وظیفهگی رو به راحتی ارائه میکرد.

با بخش هایی از حرف اقا ارمان هم موافقم که بله هواوی همچینم بی سروصدا نیست فقط یه سر به بازار زدن نشان دهنده میزان تبلیغ این گوشیه.
ارمان جان دقیقا چون اپل سالی یه گوشی میزنه و قیمتشم گرونه و مردم هم بیشتر به فک پز دادن با گوشی هستند به هر قیمتی شده میرن اپل میخرن نمونه مردمی رو که وقتی گوشی اندرویدی منو دیدن وکاملا از چهرشون میشد فهمید که چقدر از خرید اپلشون پشیمون هستن رو خیلی دیدم هرچند به شخصه اندروید رو خیلی قبول ندارم فقط چون باز ترین سیستم عامل هستش و منم که کارم توسعه همین جور چیزا است استفاده میکنم(محض اطلاع باید بگم که خودم برا گوشیم اندروید 4.4.2 کوک کردم)
مهران جان ای او اس هم همچین خارج از ایراد نیست هنگ میکنه فریز میکنه نیاز به ریفلش کردن پیدا میکنه و هزارو یک مشکل دیگه مثلا اگه تو ورژن 4 یا 5 بعد روشن شدن گوشی سریع بری تو بخش مسیج و بنویسی ریبوت گوشی جلو چشمت ریبوت میشه این الان باگ به حساب نمیاد؟
مسعود 1393/02/31 19:46
یه گوشی فقط زمانی میتونه قاتل آیفون شه که بتونه ایده های جدیدی رو طراحی کنه٬فعلا که آیفون در این زمینه حرف اولو میزنه و بعیده که حالا حالاها رقیب جدی ای داشته باشه٬اینم یادتون باشه که فقط سخت افزار قوی و قیمت پایین تر٬ ملاک خوب بودن گوشی نیست
saeedianfar 1393/02/31 19:14
هواوی خیلی بخواد پیشرفت کنه میتونه با اندروید رقابت کنه وحتی نمیتونه جلوی گوشی هایی مثل لومیا بایسته چه برسه به ایفون
محمد رضا 1393/02/31 18:56
من کاری با این برند ندارم که خوب یا بد!
آیفون هم چیز شاخی نیست
نظز من اینه اپل یه شرکت خودخواه تمام عیاره

مجتبی 1393/02/31 18:49
راست میگن . حرف حساب جواب نداره
نوید 1393/02/31 18:46
اقا ارمان ایفون که عددی نیست فقط بیخودی اسمش معروف شده چون اپل یه زمانی تبلت خوبی با ios ساخت و شرکت قدیمی بود و با مایکروسافت هم رقیب بود وقتی با ios گوشی جدیدی ساخت ازش استقبال شد تازه الان تبلت اپل هم محبوبیت قبلی خودش رو نداره و تبلت های بهتری امده اگه تبلت اندرویدی جا بیافته گوشی اندرویدی هم پرطرفدار تر میشه حتی یکی از مدیران سابق خود اپل هم اعتراف کرد که اندروید بهتره و اپل باید گوشی اندرویدی بسازه.
A.B 1393/02/31 18:44
گوشی های هوآوی اصن قطعاتش کیفیت نداره که بخواد با گوشی های دیگه قابل مقایسه باشه اونم چی با آیفون
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
حسین 1393/02/31 17:59
عزیزم قیمتش باعث قتل آیفون می شه. منظور از قاتل به این معنی نیست که انقدر فروش می کنه که آیفون بدون مشتری می شه منظور اینکه مشتری هایی که به زحمت آیفون می خرند و تعدادشون هم کم نیست رو به خودش جمع می کنه و همین تعداد باعث می شه که هیولای مثل اپل سود آوریش کم بشه و وقتی سود آوری کم بشه نتونه واحد تحقیقاتی که با هزینه های سرسام آور کار می کنند رو مثل سابق ساپورت کنه در نتیجه نو آوریش کم می شه و شروع به تکرار نمونه های قبل می کنه بدون نوآوری های انقلابی در نتیجه رو به سراشیبی می زاره و همون راهی رو باید بره که روزگاری دیگر هیولاهای تکنولوژی های گران قیمت رفتند
فروزنده 1393/02/31 15:10
تمام برندا از ایفون کپی برداری کردن ، آیفون حرف اول و میزنه، برندای دیگه کجا بودند وقتی ایفون بود. پس خواهشا با برندای دیگه مقایسه نکنید.
محمد 1393/02/31 13:37
هواوی خیلی بخواد پیشرفت کنه میتونه با اندروید رقابت کنه وحتی نمیتونه جلوی گوشی هایی مثل لومیا بایسته چه برسه به ایفون
آرمان 1393/02/31 12:54
من نمیدونم نویسنده فقط میخواد کلیک جمع کنه یا هدفش نوشتن مطلبیه که اطلاعات خواننده رو زیاد کنه !!!!! آخه یکی نیست بهش بگه اگه قرار هواوی قاتل برندی باشه باید با سامسونگ یا htc مقایسه بشه نه با آیفون !!
هواوی آندروید داره و آیفون ios ....... این دوتا چه ربطی بهم دارن ؟؟؟؟ یعنی بخاطر سخت اقزار قوی کسایی که همه زندگی و حساب و کتابشون با ios هستش ول میکنن و میرن سراغ آندروید. تازه بنظر من همچین هواوی بی سر و صدا نمیخزه چون بیل بردها و تبلیغاتش حداقل تو ایران بیشتر از ال جی و سامسونگ نباشه کمترم نیست و بعدش اینکه فعلا همه میدونن همین حالاشم در اون حد و اندازه نشده که ال جی رو و سامسونگ htc رو یقه کنه و اگه میبینی که در بعضی موارد فروشش بیشتره به دلیل کیفیت نیست و قیمته. اگه بتونه هایر رو از رونق بندازه یا الاست.
شاید تیترت میشد :
رقیبی جدید و خزنده در بازار آندروییدی ها

صرفا به جهت ظاهر شبیه آیفون دلیل بر مقایسه نمیشه. باید دونست که در بدست آوردن بازار و مشتری اپل در حال رقابت با همه تولید کنندگان آندروید و ویندوز فون و جاواست که اینم جای بسی تامل داره که چطور رضایت مشتریاشو جلوی این همه برند و سیستم عامل رنگارنگ تونسته با سالی فقط و فقط یک گوشی حفظ کنه. اگه سامسونگ و هواوی و ... تونستن با سالی یه گوشی تو بازار بمونن تازه میشه بهشون گفت رقیب اپل. lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
مهران 1393/02/31 10:11
چجوری ادعا میشه گوشی ای بدون ابتکار که طراحی اش کاملا کپی شده از آیفون هستش و خود فاقد سیستم عامل مستقل و وابسته به آندرویید پر از باگ، بیاد رقیب آیفون جساب بشه